نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴| لشگر شکست‌خورده مودریچ پخش زنده بازی ایتالیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند پخش زنده بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴ والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب نتیجه بازی شهرداری گرگان و هیروشیما ژاپن در رده‌بندی آسیا | شاگردان هاشمی، چهارم آسیا شدند پخش زنده بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین استقلال جای حسینی دروازه‌بان خارجی می‌آورد پخش زنده بازی مجارستان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین احتمال جدایی یامگا و ۱۱ بازیکن استقلال هزینه ۲۵۰ میلیاردتومانی قایدی برای استقلال با اجرای طرح مولدسازی در ورزش، تا یک دهه آینده از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی‌نیاز خواهیم بود دعوت از قلعه‌نویی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی بازگشت سید مهدی رحمتی به مربیگری؟ شرط ۱۲ میلیاردی بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس! حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا قطعی شد؟ سهمیه المپیک نوشاد عالمیان قطعی شد گزینه پرسپولیسی در راه ملوان | علیپور سرباز می‌شود؟ بازگشت قایدی به استقلال کلید خورد
سرخط خبرها

درباره یک انتخابات عجیب در هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی | فوری‌فوتی، بدون قرار قبلی!

  • کد خبر: ۱۵۰۰۹۷
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
درباره یک انتخابات عجیب در هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی | فوری‌فوتی، بدون قرار قبلی!
رئیس هیئت دوومیدانی خراسان‌رضوی بعد از ۲ سال، در سکوت کامل خبری انتخاب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجمع انتخاباتی هیئت دوومیدانی خراسان‌رضوی بعد از نزدیک به دو سال اداره هیئت با سرپرست، سرانجام دیروز در سکوت کامل خبری برگزار شد. اتفاقی عجیب و بحث‌برانگیز بود که در آن، رضا امین‌زاده به‌مدت چهار سال ریاست این هیئت را به‌دست آورد. نکته جالب توجه برگزاری این مجمع، علاوه بر اطلاع‌رسانی‌نکردن به رسانه‌ها، تک کاندیدایی برگزارشدن آن است. چنان‌که در این انتخابات فقط رضا امین‌زاده و عسگری‌زاده نامزد بودند که گویا قبل از شروع روند رأی‌گیری عسگری‌زاده انصراف داده و همکاری و حمایتش را از هیئت اعلام کرده است.

نکته عجیب‌تر مجمع آنکه فقط شانزده نفر در آن حاضر بوده‌اند که از قضا هر شانزده رأی هم به سبد امین‌زاده، کاندیدای مطلوب اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان خراسان‌رضوی، ریخته شده است، درحالی‌که معمولا اعضای مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی دست‌کم ۳۰ تا ۳۲ نفر هستند. از رؤسای هیئت‌های شهرستان‌ها بگیرید تا نماینده ورزشکاران، داوران و مربیان و... به‌ویژه در هیئتی مثل هیئت دوومیدانی که هیئت یک رشته ورزشی مادر است و تقریبا در همه شهرستان‌ها نماینده دارد. با وجود این، نیمی از اعضا به این مجمع آمدند و از اداره‌کل ورزش‌وجوانان خبر می‌رسد دیگران، چون سرپرست هیئت شهرستانشان بودند، نمی‌توانستند در انتخابات شرکت کنند. مسئله‌ای که بیش از پیش شائبه مهندسی شیک انتخابات این هیئت را تصدیق می‌کند و داستان وقتی جالب‌تر می‌شود که در هفته‌های قبل بار‌ها زمزمه‌های اختلاف رئیس فدراسیون دوومیدانی و مدیرکل ورزش‌وجوانان استان بر سر گزینه ریاست هیئت مطرح شده بود.

این زمزمه‌ها حاکی از این بود که هاشم صیامی، شرط تأیید رئیس پیشنهادی اداره‌کل برای ریاست هیئت دوومیدانی استان را قبول مسئولیت مالی برگزاری تورنمنت سالانه بین‌المللی امام‌رضا (ع) در مشهد دانسته است. اینکه انتخابات ریاست هیئت دوومیدانی استان مهندسی شده بوده یا نه، مشخص نیست؛ اما شواهد حاکی از آن است که این انتخابات تمیز و شفاف نبوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->